lauantai 27. helmikuuta 2016

Lomatunnelmat


Numeroita ja taulukoita


Aloitetaan vaikka luvuilla, koska lomaviikkoon on mahtunut monenmonta mittausta.. Maanantaina juoksin cooperin testin Tommin valvovan silmän alla ja tulokseksi saatiin 1640m. Ei mielestäni ollenkaan paha, ottaen huomioon, että se oli elämäni toinen kerta, kun kykenin juoksemaan 12min putkeen, joten siitä on hyvä lähteä parantamaan, vaikka taulukoiden mukaan tulos onkin todella huono.

Tiistaina otettiin lepiä ja keskiviikkona mittailtiin Aerolution uudestaan, tällä kertaa pyöräergon sijaan matolla juosten. Tulokset yllättivät positiivisesti sillä rasva paloi huomattavasti paremmin kuin polkiessa. Oli myös helppo tunnistaa se hetki, kun rasva-aineenvaihdunta päättyi ja jalat alkoi hapottumaan..

Polkien

Juosten


Torstaina otettiin ohjelmaan Inbody, eikä senkään tulokset niin pahasti järkyttäneet tällä kertaa ja päätin naputtaa kaikki otetut tulokset exceliin. Rasvaprosentti (19.6%) yllätti positiivisesti ja minulle myös riitti ettei lihasmassa ollut vähentynyt, vaikkei sitä erityisemmin lisääkään ole tullut.





Nyt on sitten ohjelmat saatu ja tarkoitus olisi treenata 6 kertaa viikossa, alkaen N-Y-T NYT. Tässä kohtaa ei ole varaa tulla kipeäksi tai lusmuilla, joten toivottavasti en ole flunssassa heti viikon päästä. Otetaan nyt sitten sopivan rivakalla aikataululla, mutta kuitenkin järkevästi, ettei paikat hajoa samantien. Kesäkuussa juostaan, no matter what!

Mäenlaskua ja lunta!


Lomaan on mahtunut toki paljon muutakin kuin testeja ja mittauksia. On tehty paljon rakkaiden kanssa: Rakennettu "kuutiolumilinnaa", pelattu lautapelejä, laskettu mäkeä, lenkkeilty raikkaassa talvisäässä ja herkuteltukin. Unohtamatta tietenkään lepäämistä ja rauhoittumista. Erinomainen ja virkistävä talviloma alkaa olla kohta paketissa, mutta vielä ehtii nauttia viimeisistä hetkistä!

Lumilinnan rakennusta.


Aamulenkkiseuraa!

Mäenlaskua.

Niitä herkkuja..


Huomenna se alkaa, katotaan mitä tästä akasta saadaan irti..


Love,
Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti